ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΣΠΑΡΤΙΑΤΙΚΟ ΟΧΗΜΑ- ΕΡΓΑΛΕΙΟ
ΕΝΝΟΟΥΜΕ: UNIMOG Mercedes BenzΣΕ OTIΔΗΠΟΤΕ ΚΙ ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Η' ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ
ΥΠΑΙΘΡΟ ΓΕΝΙΚΑ, ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΕ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΌ ΝΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΕΙ
ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΑΡΓΑ ΑΛΛΑ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ ΝΕΑΝΙΚΌ ΑΝ ΚΑΙ ΕΒΔΟΜΗΝΤΑ ΧΡΟΝΩΝ ΠΟΡΕΙΑΣ
ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗΣ.Προϊόν που προκύπτει από την άκρατη ανησυχία ενός λαού πείσμονα και αποφασιστικού εργατικότατου και μεθοδικού -του Γερμανικού- για να επιβιώσει να ορθοποδήσει απο ένα καταστροφικό πόλεμο και να μπορέσει να δουλεψει να προοδευσει.
Είναι μια χαρακτηριστική και συγκινητική ιστορία ενός προιόντος που αν μη τι άλλο συνοδεύει τους ανθρώπους του μόχθου και της προσφοράς στον αγώνα τους σε καθε δύσκολη περίπτωση σε οποιαδήποτε γωνιά του κόσμου μας μισό αιώνα τώρα.
Οταν σκεφτόμαστε τα γνωστα 4χ4 ποτέ ο νούς μας δεν μπορεί να πάει σε ένα όχημα τόσο ταπεινό κι όμως τόσο αξεπέραστο απο οτιδήποτε άλλο.
Το βλέπουμε συνήθως όταν έρχονται να μας σώσουν απο κάποια θεομηνία οι πυροσβέστες, ο ερυθρός στραυρός, ο στρατός ή κάποιος γείτονας αγρότης, κι όμως είναι πάντα πίσω απο οικοδομικές εργασίες απαιτήσεων αγροτικές εργασίες στρατιωτικές επιχειρήσεις και παρα πολλά άλλα.
Η ιστορία της παραγωγής του ξεκινά απο το 1945 επομένως τα σχέδια του είναι προπολεμικά και ίσως οι ρίζες του είναι στα προπολεμικά οχήματα μεταφοράς προσωπικού σε δύσβατα εδάφη.
Ασ δούμε το ιστορικό του μέσα απο φωτογραφίες του αρχείου της ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ ΜΠΕΝΖ που το έκανε κτήμα της και συνέχισε την παραγωγή του σχεδόν απο την αρχή της πορείας της και το διατηρεί εξελίσσοντας το διαρκώς μέχρι σήμερα που κατέληξε να είναι ένα πανάκριβο προιόν.
απο ένα σκληροτράχηλο τρακτεροειδές παντός εδάφους έγινε ένα όχημα των 150.000 ευρώ.
Στο ξεκίνημα του αμέσως μετά τον πόλεμο 1945
1945
1946
1948
1950 σημαντικές εξελίξεις μηχανολογικής φύσης
εξωτερικά καμία αλλαγή 1950
1951 με το αστεράκι πια το Unimog γίνεται μέλος της οικογένειας Mercedes Benz
1956
Όχι δεν του έφυγαν οι ρόδες απλά έχει το λεγόμενο σύστημα αράχνη ώστε να ξεπερνάει εμπόδια που οι υπόλοιποι ξεπερνούν μόνο με τη βοήθεια ... ελικοπτέρου!
1958
όταν μιλάμε ότι τραβάει σαν τραίνο δεν μιλάμε μεταφορικά αλλά κυριολεκτούμε!
1964
1974
1976
1993
Μικρό όμορφο και φοβερά δυνατό!
απαντήστε αν μπορείτε ποιάς χρονολογίας είναι;
κι όμως είναι σημερινό 2009
εδώ είναι το μοντέλο 1993
όταν μιλάμε για δύναμη έλξεως και ευελιξία που αλλού να πάει ο νούς μας;
2000
2003
2005
2009
2009
όταν το ασταμάτητο γίνεται και γρήγορο και λουσάτο ε τότε κοστίζει και λιγάκι παραπάνω μέχρι και 150.000 ευρώπουλα...
οπότε βγαίνει και σε λίγο πιο σπαρτιάτικο όπως τα παλαιότερα εξού και η ομοιότητα αλλά και η διαχρονική ομορφιά!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου