Κατά πάσα πιθανότητα η απάντηση είναι "ναι", χάρη στα χρήματα και τους κινητήρες της Harley Davidson αλλά και της BRP Rotax. Μετά την απόκτηση της MV Agusta από την αμερικανική εταιρεία, οι άνθρωποί της θα μπορούσαν να κλιμακώσουν την "επίθεση" σε όλους τους τομείς της παγκόσμιας αγοράς μοτοσυκλετών, με διάφορα μοντέλα, ξεκινώντας από scooter και φτάνοντας σε μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού (βλέπετε μάλιστα μια σχεδιαστική υπόθεση του Oberdan Bezzi)... κάτι που η αναβίωση της Cagiva θα εξυπηρετούσε απόλυτα. Σύμφωνα μάλιστα με τους Ισπανούς συνάδελφους, ήδη έχουν προβλεφθεί επανεκδόσεις των Raptor, Elefant, Mito αλλά και νέες μοτοσυκλέτες, όπως μια αμιγούς ιταλικού στυλ superbike. Η μοτοσυκλέτα αυτή, θα κινείται από έναν μεγάλο δικύλινδρο, 1.200 κυβικών κινητήρα, που θα έλκει την καταγωγή του από τα σχεδιαστήρια της BRP Rotax, η οποία προμηθεύει και τον κινητήρα των νέων Buell 1125. Η φημολογία περί κινητήρων όμως πηγαίνει ακόμη πιο πέρα, εμπλέκοντας στους προμηθευτές της νέας Cagiva τις BMW, Moto Morini αλλά και άλλους κατασκευαστές. Ειδικά η συνεργασία με τη Moto Morini κρίνεται "στρατηγική" για τη δημιουργία μιας οικογένειας scooter διαφορετικών κυβισμών. Δεν έχουμε λοιπόν παρά να περιμένουμε. |
Bentley amplia la rete degli showroom con un’apertura a Tbilisi
-
La collana delle concessionarie del marchio si allarga verso nuovi lidi.
Πριν από 2 ώρες