Η ΤΤΧ01 παρουσιάστηκε στο φετινό NEC Bike Show, και προτείνεται ως μια superbike μοτοσυκλέτα μηδενικών ρύπων. Δημιουργήθηκε για να συμμετάσχει στο πρώτο οικολογικό TTXGP, που θα γίνει στο Isle of Man τον Ιούνιο του 2009, και βασίζεται σε μια Suzuki GSX-R 750, απαλλαγμένη από κινητήρα και ηλεκτρικά. Στη θέση του κινητήρα εσωτερικής καύσης της Suzuki, υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες Agni Lynch Electronic, που ο κάθε ένας αποδίδει 43 ίππους...
με τη συνολική ροπή και των δύο να αγγίζει τα 13 χιλιογραμμόμετρα. Οι κινητήρες αυτοί μάλιστα, χρησιμοποιούν Kevlar σε πολλά μέρη τους και καταφέρνουν πολύ υψηλούς ρυθμούς περιστροφής, με αποτέλεσμα να επιταχύνουν την ΤΤΧ01 μέχρι τα διακόσια χιλιόμετρα τελικής ταχύτητας. Η έκδοση που παρουσιάστηκε στον Tύπο, διαθέτει πιο κοντή σχέση μετάδοσης, με αποτέλεσμα να επιτυγχάνει 180 χιλιόμετρα τελικής. Oι δύο κινητήρες που είναι τοποθετημένοι στο πλαίσιο, δίνουν κίνηση στον πίσω τροχό. Στο μέλλον, πρόκειται να παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό, με το όνομα ΤΤΧ02, πλαίσιο από ανθρακονήματα (στα χνάρια της Bimota DB7 Oronero), κίνηση και στους δύο τροχούς -με την προσθήκη ενός ηλεκτροκινητήρα στο κέντρο του εμπρόσθιου τροχού- και τιμή περί τα 30.000 ευρώ. Οι μπαταρίες των 20KW/h που διαθέτει, ζυγίζουν 75 κιλά και επαρκούν για μια αυτονομία της τάξης των ενενήντα χιλιομέτρων περίπου, με κανονικές ταχύτητες κίνησης, ενώ για την επαναφόρτισή τους χρειάζονται δύο ώρες. Η ιδέα κατασκευής μιας πραγματικά sport ηλεκτροκίνητης μοτοσυκλέτας, με βάση την πρόοδο της σχετικής τεχνολογίας, είναι πολύ κοντά πλέον στην υλοποίησή της, και μάλλον τα επόμενα χρόνια θα δούμε πολλές ανάλογες προσπάθειες στα σχεδιαστήρια αλλά και στους δρόμους. Χαρακτηριστικό αυτού είναι και η διοργάνωση ενός tour με ηλεκτροκίνητες μοτοσυκλέτες στην Πορτογαλία, τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ιταλία, με στόχο την προώθηση των αγώνων του TTX GP.