Το περιοδικό InStore, αποτελεί την παλαιότερη και εγκυρότερη πηγή πληροφόρησης για τους επαγγελματίες από όλο το φάσμα της λιανικής πώλησης (καταστήματα κάθε τύπου, αλυσίδες λιανικού εμπορίου και franchising , διακοσμητές, αρχιτέκτονες, εταιρείες που διακινούν τα προϊόντα τους μέσω του λιανικού εμπορίου κ.ο.κ.). Στη θεματολογία του περιλαμβάνονται εκτενή αφιερώματα, άρθρα και ρεπορτάζ αγοράς σε θέματα άμεσου ενδιαφέροντος για τους ιδιοκτήτες και τα στελέχη των λιανεμπορικών επιχειρήσεων (ανακαίνιση, βιτρίνες, επιλογή εξοπλισμού, retail technology κ.λπ.), ρεπορτάζ για νέα προϊόντα και υπηρεσίες, συνεντεύξεις από διακεκριμένους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε τομείς γύρω από το λιανικό εμπόριο, τάσεις και διεθνείς εξελίξεις, αλλά και παρουσιάσεις επιλεγμένων καταστημάτων από όλο το φάσμα της λιανικής (εστίαση, ένδυση - υπόδηση, super markets, οπτικά, βιβλιοπωλεία, accessorize κ.λπ.). |
ταχυδρομικά σε περισσότερους από 7.000 συνδρομητές
σε Ελλάδα και Κύπρο,
ενώ οι συνολικοί αποδέκτες του υπερβαίνουν τους 12.000.
Το Κατάστημα & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ κυκλοφορεί στα περίπτερα κάθε τρεις μήνες και αφορά στην κατασκευή, τη διακόσμηση, τον εξοπλισμό, την οργάνωση και την προβολή των καταστημάτων, καλύπτοντας τις θεματικές απαιτήσεις περισσοτέρων των 300.000 επιχειρήσεων: καταστημάτων, γραφείων, εστιατορίων, cafe, ξενοδοχείων, κομμωτηρίων κ.ά. Στο «μικροσκόπιο» κάθε τεύχους του Κατάστημα & Επαγγελματικός Χώρος μπαίνουν συγκεκριμένοι τομείς που αφορούν στην εικόνα, την οργάνωση και τη λειτουργία των επαγγελματικών χώρων, με εκτενή αφιερώματα, απόψεις και συμβουλές ειδικών. Στη θεματολογία του |
σε θέματα άμεσου ενδιαφέροντος για τους ιδιοκτήτες καταστημάτων,
από την τιμολογιακή πολιτική και τη διαχείριση των πελατών,
μέχρι τις διεθνείς εξελίξεις και τάσεις στο σύγχρονο λιανεμπόριο.
Το περιοδικό Material κυκλοφορεί κάθε δύο μήνες και αποτελεί μια σύγχρονη πρόταση στην αγορά στην οποία απευθύνεται. Που απευθύνεται; Σε αρχιτέκτονες, μελετητικά γραφεία, τεχνικές εταιρείες και διακοσμητές. Στις επαγγελματικές ομάδες εκείνες δηλαδή, που αναλαμβάνουν την κατασκευή, την ανακαίνιση, τη διακόσμηση και την εσωτερική διαμόρφωση επαγγελματικών χώρων κάθε τύπου. Στις σελίδες του παρουσιάζονται τάσεις, προτάσεις και εφαρμογές που αφορούν σύγχρονα υλικά, ειδικές κατασκευές, καθώς και συστήματα επαγγελματικού φωτισμού. Μέσα από τα αφιερώματα και τα άρθρα του, το Material παρουσιάζει όλες τις καινοτόμες προτάσεις που κυκλοφορούν για την εικόνα του σύγχρονου επαγγελματικού χώρου, προσφέροντας συγκεκριμένες, πρωτοπόρες λύσεις στον σκεπτόμενο επαγγελματία. |
Το περιοδικό Material αποστέλλεται ταχυδρομικά
σε περίπου 6.000 συνδρομητές.
Το Marketing at Retail είναι το πιο πρόσφατο περιοδικό της A & M Consultants και η έκδοση του προέκυψε από την ανάγκη ενημέρωσης του επαγγελματικού κοινού στη χώρα μας για τον πλέον ζωντανό τομέα διεθνώς του marketing που αφορά στο p.o.p. ( Point of Purchase ), το in store promotion, και το visual merchandising . Με παρουσιάσεις συνεργασιών γνωστών brands με αλυσίδες λιανικής πώλησης για τη δημιουργία προβολικών σημείων, με συνεντεύξεις ειδικών του χώρου, αλλά και παρουσιάσεις πρωτοποριακών συστημάτων προβολής, το Marketing at Retail φιλοδοξεί να γίνει σημείο αναφοράς στο επαγγελματικό τοπίο της χώρας μας. To Marketing at Retail αποστέλλεται ταχυδρομικά σε 3.500 αποδέκτες, κάθε δύο μήνες, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται: α) υψηλόβαθμα στελέχη από εταιρείες του εισαγωγικού εμπορίου και της βιομηχανίας που |
β) διαφημιστικές εταιρείες,
γ) αλυσίδες λιανικού εμπορίου και franchising και
δ) αρχιτέκτονες, διακοσμητές και γραφεία μελετών.
Η A&M Consultants, μεταξύ άλλων,
δραστηριοποιείται δυναμικά στο χώρο των ειδικών εκδόσεων
από το 2001,ενώ παράλληλα διοργανώνει με εξαιρετική
επιτυχία και κλαδικές εκθέσεις
με σημείο αναφοράς την έκθεση SHOP & RETAIL
(ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ),
καθώς επίσης και την έκθεση MATERIAL
και το MARKETING at RETAIL FORUM.
Σε ότι αφορά στις εκδόσεις, με «ναυαρχίδα»
το δίμηνο συνδρομητικό περιοδικό INSTORE,
το οποίο καλύπτει όλες τις θεματικές ενότητες
που ενδιαφέρουν ιδιοκτήτες και στελέχη επιχειρήσεων
λιανικού εμπορίου κάθε είδους
(κατασκευή, εξοπλισμός, διακόσμηση,
merchandising, marketing, εφαρμογές πληροφορικής,
επικαιρότητα),
η εταιρεία επεκτάθηκε τα τελευταία χρόνια σε τρεις
συναφείς εκδόσεις:
το τρίμηνο Περιοδικό ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ & Επαγγελματικός Χώρος,
που αφορά στον εξοπλισμό και την οργάνωση
επαγγελματικών χώρων εν γένει,
το δίμηνο Περιοδικό MATERIAL,
το οποίο απευθύνεται σε Αρχιτέκτονες,
Διακοσμητές και Τεχνικά Γραφεία με άρθρα,
ειδήσεις και πληροφόρηση σχετικά με υλικά,
ειδικές κατασκευές και συστήματα φωτισμού
για επαγγελματικούς χώρους,
και το πιο πρόσφατο MARKETING at RETAIL,
με θέματα που αφορούν στην προβολή
και προώθηση των πωλήσεων καταστημάτων
και προϊόντων χρησιμοποιώντας P.O.P τεχνικές.
Τέλος, η εταιρεία λειτουργεί την πρώτη μεγάληΠύλη Πληροφοριών
για το λιανικό εμπόριο στη διεύθυνση www. infostore.gr ,
που συγκεντρώνει τα κλικ εκατοντάδων χιλιάδων επαγγελματιών!