Design και Ελλάδα
ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΝΤΑΛΑΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝΛέει ο ΝΤΑΛΑΣ:
Θα ήθελα να επαναφέρω το θέμα της βιομηχανικής σχεδίασης στην Ελλάδα βλέποντας την πρόοδο του αντίστοιχου χώρου στην Γείτονα και δεν αναφέρομαι στην Ιταλία αλλά στην Τουρκία, όπου γίνονται πράγματα και θαύματα.
Διοργανόνωνται εκθέσεις, Τούρκοι σχεδιαστές πετυχαίνουν διεθνείς διακρίσεις κτλ.
Επιτέλους πότε θα πάψει η εσωστρέφεια και η μιζέρια που μας χαρακτηρίζει;
Πότε θα πάψουν τα λιγοστά ελληνικά γραφεία να προσπαθούν να παραμείνουν εν ζωή;
Πότε θα σταματήσουν οι αντιγραφές από εταιρίες που υποτίθεται ότι πουλάνε design;
Πότε θα παράγουμε σκέψη;
Έχω καιρό να παρακολουθήσω τις εξελίξεις με το μουσείο Design στην Θεσ/νίκη
Υπάρχει ταλέντο αλλά δεν ξέρουν πως να το εκμεταλευτούν αυτοί που το χρειάζονται αλλά κι αυτοί που το έχουν μένοντας κρυμμένοι πίσω από τη βαρεμάρα , τη μιζέρια , τον ωχαδερφισμό αλλά και το φόβο για το άγνωστο.
Πέρα από τους ρομαντισμούς (που δίχως άλλο πρέπει να υπάρχουν) οι δυτικοί έχουν πιάσει το νόημα και προσπαθούν να δώσουν νέα πνοή στο ήδη "κουρασμένο δυτικό" σχεδιασμό με την επαφή τους με άλλους πολιτισμούς ιδέες και σκέψεις.
Εμείς φαίνεται ότι σαν έθνος ήταν να δώσουμε το δώσαμε.Το δώσαμε εδώ και 2000 χρόνια!
Καταθέστε τις απόψεις σας.
CJ VIRUS λέει :
Διοργανόνωνται εκθέσεις, Τούρκοι σχεδιαστές πετυχαίνουν διεθνείς διακρίσεις κτλ.
Επιτέλους πότε θα πάψει η εσωστρέφεια και η μιζέρια που μας χαρακτηρίζει;
Πότε θα πάψουν τα λιγοστά ελληνικά γραφεία να προσπαθούν να παραμείνουν εν ζωή;
Πότε θα σταματήσουν οι αντιγραφές από εταιρίες που υποτίθεται ότι πουλάνε design;
Πότε θα παράγουμε σκέψη;
Έχω καιρό να παρακολουθήσω τις εξελίξεις με το μουσείο Design στην Θεσ/νίκη
Υπάρχει ταλέντο αλλά δεν ξέρουν πως να το εκμεταλευτούν αυτοί που το χρειάζονται αλλά κι αυτοί που το έχουν μένοντας κρυμμένοι πίσω από τη βαρεμάρα , τη μιζέρια , τον ωχαδερφισμό αλλά και το φόβο για το άγνωστο.
Πέρα από τους ρομαντισμούς (που δίχως άλλο πρέπει να υπάρχουν) οι δυτικοί έχουν πιάσει το νόημα και προσπαθούν να δώσουν νέα πνοή στο ήδη "κουρασμένο δυτικό" σχεδιασμό με την επαφή τους με άλλους πολιτισμούς ιδέες και σκέψεις.
Εμείς φαίνεται ότι σαν έθνος ήταν να δώσουμε το δώσαμε.Το δώσαμε εδώ και 2000 χρόνια!
Καταθέστε τις απόψεις σας.
Για μένα η καλύτερη πολιτική είναι αυτή που έχει ο Χάρης ο Τσέβης και άλλοι συνάδελφοι που δεν φοβούνται πως κάποιος θα τους πάρει το ψωμί και ενημερώνουν με posts τους συναδέλφους για διαγωνισμούς που γίνονται.
Έτσι, σιγά σιγά μπορούμε να αποτινάξουμε την εσωστρέφεια που μας τρώει.
Να και απο μένα ένα link http://licc.us/, για διεθνή δημιουργικό διαγωνισμό.
Έτσι, σιγά σιγά μπορούμε να αποτινάξουμε την εσωστρέφεια που μας τρώει.
Να και απο μένα ένα link http://licc.us/, για διεθνή δημιουργικό διαγωνισμό.
CJ VIRUS λέει :
Φίλε δύο πράγματα μας κρατάνε από το να πάμε μπροστά ΛΕΦΤΑ και ΠΑΙΔΕΙΑ.
Κάνεις καλό Σχεδιασμό αλλά κανείς δεν τον αγοράζει γιατί είναι ακριβός και γιατί δεν έχει την παιδεία να τος κατανοήσει-αποδεχτεί. Επίσης σημαντικό το γεγονός ότι όλοι είναι έξυπνοι και τρώνε την δουλειά του γραφίστα βλέπε:
1. Γωνιακά φωτοτυπάδικα που τα κάνουνε όλα φτηνά και φτηνιάρικα.
2. 40άριδες «τυπογράφοι» που άνοιξαν χθες με μια επιχορήγηση και χτυπάνε με κλεμμένα δημιουργικά ή clip arts.
3. Δήθεν γραφίστες που είναι ταυτόχρονα προγραμματιστές, animators,web designers developers, envelopers και jennifer lopez.
4. Κοπέλες που έχουνε προσληφτεί για γραμματειακές δουλειές! Ξέρεις πόσες φορές μου στείλανε να τυπώσω banner φτιαγμένο σε WORD?!!!!!!!
Και άλλοι πολλοί που βαριέμαι να γράφω.
Με όλη αυτήν την έλλειψη σοβαρότητας και καλαισθησίας και επαγγελματισμού δεν είναι δυνατόν να προχωρήσουμε γιατί υποβαθμίζεται το επάγγελμα.
«Τι design και μ@λακιες δες την κάρτα του ανταγωνιστή, άλλαξέ την λίγο και είμαστε super» χαζός είμαι να πληρώσω «λεφτά του αέρα».
Φίλε μέχρι και οι αφρικανικές χώρες έχουνε ταυτότητα στην τέχνη .… έχουνε την αφρικανική τέχνη. Εμείς έχουμε;
Το μόνο ενθαρρυντικό είναι ότι οι νεώτεροι- 30 και κάτω- αρχίζουνε να αντιλαμβάνονται την διαφορά της αηδίας από το κάτι ποιο εκλεπτυσμένο.
Ας ελπίσουμε να ανέβει η παιδεία της αισθητικής μας και η αισθητική της παιδείας μας.
Κάτι ακόμα που μας κρατάει όλους κρυμμένους στα καβούκια μας είναι η βεβαιότητα ότι ΔΕΝ θα πιάσει τόπο η προσπάθεια για κάτι παραπάνω.
Είμαστε σε μια χώρα που καλό = φθηνό.
Αυτό σημαίνει ότι ρίχνεις ποιότητα και τιμές προκειμένου να προλαβαίνεις να βγάλεις πιο πολλές δουλειές για να επιβιώσεις παραγωγή δηλαδή.
Υ.Γ.: Ρε παιδιά, σας παρακαλώ. Ελάτε να βάλουμε από κανένα φράγκο όλοι μαζί να αγοράσουμε την corel και να την κλείσουμε.
Αυτή άρχισε την ζημιά στο επάγγελμα μας με το να δίνει τόνους από logos και templates με το βρωμοcorel της.
Κοντοχωριανοί και οι συνάδελφοι γραφίστες ομοειδή τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν προφανώς...
Κάνεις καλό Σχεδιασμό αλλά κανείς δεν τον αγοράζει γιατί είναι ακριβός και γιατί δεν έχει την παιδεία να τος κατανοήσει-αποδεχτεί. Επίσης σημαντικό το γεγονός ότι όλοι είναι έξυπνοι και τρώνε την δουλειά του γραφίστα βλέπε:
1. Γωνιακά φωτοτυπάδικα που τα κάνουνε όλα φτηνά και φτηνιάρικα.
2. 40άριδες «τυπογράφοι» που άνοιξαν χθες με μια επιχορήγηση και χτυπάνε με κλεμμένα δημιουργικά ή clip arts.
3. Δήθεν γραφίστες που είναι ταυτόχρονα προγραμματιστές, animators,web designers developers, envelopers και jennifer lopez.
4. Κοπέλες που έχουνε προσληφτεί για γραμματειακές δουλειές! Ξέρεις πόσες φορές μου στείλανε να τυπώσω banner φτιαγμένο σε WORD?!!!!!!!
Και άλλοι πολλοί που βαριέμαι να γράφω.
Με όλη αυτήν την έλλειψη σοβαρότητας και καλαισθησίας και επαγγελματισμού δεν είναι δυνατόν να προχωρήσουμε γιατί υποβαθμίζεται το επάγγελμα.
«Τι design και μ@λακιες δες την κάρτα του ανταγωνιστή, άλλαξέ την λίγο και είμαστε super» χαζός είμαι να πληρώσω «λεφτά του αέρα».
Φίλε μέχρι και οι αφρικανικές χώρες έχουνε ταυτότητα στην τέχνη .… έχουνε την αφρικανική τέχνη. Εμείς έχουμε;
Το μόνο ενθαρρυντικό είναι ότι οι νεώτεροι- 30 και κάτω- αρχίζουνε να αντιλαμβάνονται την διαφορά της αηδίας από το κάτι ποιο εκλεπτυσμένο.
Ας ελπίσουμε να ανέβει η παιδεία της αισθητικής μας και η αισθητική της παιδείας μας.
Κάτι ακόμα που μας κρατάει όλους κρυμμένους στα καβούκια μας είναι η βεβαιότητα ότι ΔΕΝ θα πιάσει τόπο η προσπάθεια για κάτι παραπάνω.
Είμαστε σε μια χώρα που καλό = φθηνό.
Αυτό σημαίνει ότι ρίχνεις ποιότητα και τιμές προκειμένου να προλαβαίνεις να βγάλεις πιο πολλές δουλειές για να επιβιώσεις παραγωγή δηλαδή.
Υ.Γ.: Ρε παιδιά, σας παρακαλώ. Ελάτε να βάλουμε από κανένα φράγκο όλοι μαζί να αγοράσουμε την corel και να την κλείσουμε.
Αυτή άρχισε την ζημιά στο επάγγελμα μας με το να δίνει τόνους από logos και templates με το βρωμοcorel της.
Κοντοχωριανοί και οι συνάδελφοι γραφίστες ομοειδή τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν προφανώς...