Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2009

Saeed Akhtar























ΑΝΑΞΙΟΤΙΜΟΙ ΚΑΙ ΓΕΛΟΙΟΙ ΑΡΓΥΡΩΝΥΤΟΙ ΤΟΥ ΤΕΕ ΑΔΙΚΕΣΤΕΡΟΙ ΤΩΝ ΑΔΙΚΩΝ, ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΜΙΑ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΙΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙΑΥΤΟ;


ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΩΝ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΜΟΡΦΟΛΟΓΩΝ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΩΝ


ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;;;;;;;;;

ΠΟΙΟΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ,

Ή ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΩΝ,

Ή ΜΟΡΦΟΛΟΓΩΝ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΩΝ ,

Ή ΙΝΤΙΡΙΟΡ ΝΤΙΖΑΙΝΕΡΣ,

Ή ΝΤΙΖΑΙΝΕΡΣ

Ή ΝΤΕΚΟΡΑΤΕΡΣ

Η' ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ....

Είναι ,είμαστε πολλοί είμαστε ανοργάνωτοι είμαστε εκτεθειμένοι, είμαστε θύματα της κατάστασης στη χώρα του παραλογισμού και της ανυπαρξίας μιας στοιχειώδους υποδομής για παραγωγή του οτιδήποτε: με επαγγελματισμό, γνώση συνέπεια και συνέχεια, αυτό που λέμε πρόοδο και νοικοκύρεμα.

Οι οργανώσεις κλείνουν αδρανοποιούμενες η μία μετά την άλλη, οι δουλειές γίνονται όλο και πιο κατάλληλες για τους αετονύχηδες και τους απατεώνες, οι καταστάσεις γίνονται ανυπόφορες για τους σοβαρούς, τους σωστούς και τους άξιους και αυτοί δικαίως παύουν να μετέχουν στη βρώμα και τη δυσωδία.

ΕΧΟΥΜΕ ΛΕΝΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ, ΟΧΙ Η ΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ, ΔΙΚΑΙΟΥ ,ΑΠΛΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ, ΠΡΟΟΔΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΩΝ 'ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΞΙΏΝ.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗ

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΜΑ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΑΦΑΝΙΣΜΟΣ!!!!


ΣΤΟ ΤΕΕ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΒΛΕΠΕΤΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΧΝΙΚΟΙ-ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ

ΣΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΒΛΕΠΕΤΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ

ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΒΛΕΠΕΤΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΧΝΙΚΟΙ-ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ

ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΕΤΕΩΡΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΡΓΟΥ ΠΟΥ ΈΠΑΘΕ ΑΓΚΙΛΩΣΗ ΝΑ ΚΡΑΤΆΕΙ ΤΟ ΝΕΟΓΕΝΝΗΤΟ ΒΡΕΦΟΣ

ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΧΝΙΤΕΣ

ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ΝΟΜΙΚΑ, ΑΚΑΘΟΡΙΣΤΟΙ ΤΥΠΙΚΑ, ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΩΣ ΝΗΠΙΑ ΑΝΕΥΘΥΝΑ .

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ; ΝΑΙ!!!!!!!

ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΕΙΝΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ

ΣΑΝ ΥΠΟ-ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΣΑΝ ΠΩΛΗΤΕΣ ΣΑΝ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ Ή ΣΑΝ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΟΥΛΕΊΑΣ,

ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΤΟΝ ΟΑΕΕ.

"ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΔΙΚΑ ΜΑΣ "

ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΝΑ ΕΝΝΟΗΣΟΥΜΕ

ΤΟ ΤΕΕ: ΟΙ ΑΔΙΚΕΣΤΕΡΟΙ ΤΩΝ ΑΔΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΧΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟΙ, ΟΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ.

ΑΝΑΞΙΟΤΙΜΟΙ ΚΑΙ ΓΕΛΟΙΟΙ ΑΡΓΥΡΩΝΥΤΟΙ ΤΟΥ ΤΕΕ ΑΔΙΚΕΣΤΕΡΟΙ ΤΩΝ ΑΔΙΚΩΝ, ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΜΙΑ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΙΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙΑΥΤΟ;



Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2009

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ


Design και Ελλάδα

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΝΤΑΛΑΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

Λέει ο ΝΤΑΛΑΣ:

Θα ήθελα να επαναφέρω το θέμα της βιομηχανικής σχεδίασης στην Ελλάδα βλέποντας την πρόοδο του αντίστοιχου χώρου στην Γείτονα και δεν αναφέρομαι στην Ιταλία αλλά στην Τουρκία, όπου γίνονται πράγματα και θαύματα.

Διοργανόνωνται εκθέσεις, Τούρκοι σχεδιαστές πετυχαίνουν διεθνείς διακρίσεις κτλ.

Επιτέλους πότε θα πάψει η εσωστρέφεια και η μιζέρια που μας χαρακτηρίζει;
Πότε θα πάψουν τα λιγοστά ελληνικά γραφεία να προσπαθούν να παραμείνουν εν ζωή;
Πότε θα σταματήσουν οι αντιγραφές από εταιρίες που υποτίθεται ότι πουλάνε design;
Πότε θα παράγουμε σκέψη;

Έχω καιρό να παρακολουθήσω τις εξελίξεις με το μουσείο Design στην Θεσ/νίκη


Υπάρχει ταλέντο αλλά δεν ξέρουν πως να το εκμεταλευτούν αυτοί που το χρειάζονται αλλά κι αυτοί που το έχουν μένοντας κρυμμένοι πίσω από τη βαρεμάρα , τη μιζέρια , τον ωχαδερφισμό αλλά και το φόβο για το άγνωστο.

Πέρα από τους ρομαντισμούς (που δίχως άλλο πρέπει να υπάρχουν) οι δυτικοί έχουν πιάσει το νόημα και προσπαθούν να δώσουν νέα πνοή στο ήδη "κουρασμένο δυτικό" σχεδιασμό με την επαφή τους με άλλους πολιτισμούς ιδέες και σκέψεις.

Εμείς φαίνεται ότι σαν έθνος ήταν να δώσουμε το δώσαμε.Το δώσαμε εδώ και 2000 χρόνια!
Καταθέστε τις απόψεις σας.





λεει ο: ΖΟΡΙΝΤΙΖΑΙΝ

Για μένα η καλύτερη πολιτική είναι αυτή που έχει ο Χάρης ο Τσέβης και άλλοι συνάδελφοι που δεν φοβούνται πως κάποιος θα τους πάρει το ψωμί και ενημερώνουν με posts τους συναδέλφους για διαγωνισμούς που γίνονται.

Έτσι, σιγά σιγά μπορούμε να αποτινάξουμε την εσωστρέφεια που μας τρώει.

Να και απο μένα ένα link http://licc.us/, για διεθνή δημιουργικό διαγωνισμό.


CJ VIRUS λέει :

Φίλε δύο πράγματα μας κρατάνε από το να πάμε μπροστά ΛΕΦΤΑ και ΠΑΙΔΕΙΑ.
Κάνεις καλό Σχεδιασμό αλλά κανείς δεν τον αγοράζει γιατί είναι ακριβός και γιατί δεν έχει την παιδεία να τος κατανοήσει-αποδεχτεί. Επίσης σημαντικό το γεγονός ότι όλοι είναι έξυπνοι και τρώνε την δουλειά του γραφίστα βλέπε:

1. Γωνιακά φωτοτυπάδικα που τα κάνουνε όλα φτηνά και φτηνιάρικα.

2. 40άριδες «τυπογράφοι» που άνοιξαν χθες με μια επιχορήγηση και χτυπάνε με κλεμμένα δημιουργικά ή clip arts.

3. Δήθεν γραφίστες που είναι ταυτόχρονα προγραμματιστές, animators,web designers developers, envelopers και jennifer lopez.

4. Κοπέλες που έχουνε προσληφτεί για γραμματειακές δουλειές! Ξέρεις πόσες φορές μου στείλανε να τυπώσω banner φτιαγμένο σε WORD?!!!!!!!

Και άλλοι πολλοί που βαριέμαι να γράφω.
Με όλη αυτήν την έλλειψη σοβαρότητας και καλαισθησίας και επαγγελματισμού δεν είναι δυνατόν να προχωρήσουμε γιατί υποβαθμίζεται το επάγγελμα.

«Τι design και μ@λακιες δες την κάρτα του ανταγωνιστή, άλλαξέ την λίγο και είμαστε super» χαζός είμαι να πληρώσω «λεφτά του αέρα».

Φίλε μέχρι και οι αφρικανικές χώρες έχουνε ταυτότητα στην τέχνη .… έχουνε την αφρικανική τέχνη. Εμείς έχουμε;

Το μόνο ενθαρρυντικό είναι ότι οι νεώτεροι- 30 και κάτω- αρχίζουνε να αντιλαμβάνονται την διαφορά της αηδίας από το κάτι ποιο εκλεπτυσμένο.
Ας ελπίσουμε να ανέβει η παιδεία της αισθητικής μας και η αισθητική της παιδείας μας.

Κάτι ακόμα που μας κρατάει όλους κρυμμένους στα καβούκια μας είναι η βεβαιότητα ότι ΔΕΝ θα πιάσει τόπο η προσπάθεια για κάτι παραπάνω.

Είμαστε σε μια χώρα που καλό = φθηνό.
Αυτό σημαίνει ότι ρίχνεις ποιότητα και τιμές προκειμένου να προλαβαίνεις να βγάλεις πιο πολλές δουλειές για να επιβιώσεις παραγωγή δηλαδή.

Υ.Γ.: Ρε παιδιά, σας παρακαλώ. Ελάτε να βάλουμε από κανένα φράγκο όλοι μαζί να αγοράσουμε την corel και να την κλείσουμε.

Αυτή άρχισε την ζημιά στο επάγγελμα μας με το να δίνει τόνους από logos και templates με το βρωμοcorel της.

Κοντοχωριανοί και οι συνάδελφοι γραφίστες ομοειδή τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν προφανώς...


Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

Αλέξανδρος Διδασκάλου -ΕDG DESIGNLAB-








Αλέξανδρος Διδασκάλου
Dipl. Industrial Designer, MA(RCA)

Ο Αλέξανδρος Διδασκάλου είναι βιομηχανικός σχεδιαστής και γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη.

Σπούδασε Βιομηχανικό Σχεδιασμό στη Hochschule für Bildende Künste, στο Braunschweig - Γερμανία, όπου πήρε το πτυχίο του, στο Istituto Superiore per le Industrie Artistiche I.S.I.A. / Disegno Industriale στη Ρώμη - Ιταλία και πήρε Master of Arts / Design Products στο Royal College of Art στο Λονδίνο με τον Ron Arad.
Επίσης είναι υποψήφιος διδάκτωρ του τμήματος αρχιτεκτονικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με θέμα «Σχεδιασμός προϊόντων για άτομα που χρησιμοποιούν αναπηρική καρέκλα».

Από το 1998 δραστηριοποιείται επαγγελματικά ως βιομηχανικός σχεδιαστής και έχει δικό του μελετητικό γραφείο με την ονομασία fortywaves στη Θεσσαλονίκη, το οποίο το 2005 επεκτάθηκε στην Αθήνα. Το 2007, ίδρυσε μαζί με τον Αλέξανδρο Κουρή, την edg designlab μια νέα εταιρία design.

Από το 2001 έχει διδάξει βιομηχανικό σχεδιασμό και έχει δώσει σεμινάρια στο Τμήμα Σχεδιασμού Επίπλου του ΤΕΙ Λάρισας στην Καρδίτσα, στην Applied Arts Studies στη Θεσσαλονίκη και είναι καθηγητής βιομηχανικού σχεδιασμού στην ΑΚΤΟ στην Αθήνα.




λεμονοστίφτης

Είναι επιστημονικός συνεργάτης του Μουσείου Design Θεσσαλονίκης και ειδικός συνεργάτης του περιοδικού για το έπιπλο Επιπλέον. Έχει κάνει εισηγήσεις σε ημερίδες και σεμινάρια στη Furnidec, στο πανεπιστήμιο Μακεδονίας, στην Αρχιτεκτονική του ΑΠΘ και στο Σύνδεσμο Θεσσαλικών Βιομηχανιών. Επίσης έχει συντάξει εμπειρογνωμοσύνη για το Ν. Πέλλας, εγκεκριμένη πρόταση ερευνητικού έργου για το πρόγραμμα Αρχιμήδης και πήρε μέρος στο πρόγραμμα comfurt της ΕΕ.

Εργασίες του έχουν εκτεθεί στο SaloneSatellite2006 – Milano, στο Royal College of Art, στη Biennale Design Saint Etienne, στο Industrie Design Forum Hannover, στη Medwood και στη Furnidec.

Βραβεύθηκε με το 1ο βραβείο στο Διεθνή Διαγωνισμό Βιομηχανικού Σχεδιασμού Επίπλου Γραφείου του Δρομέα 2003, το 1ο βραβείο καινοτομίας στο διαγωνισμό βιομηχανικού σχεδιασμού και πραγματοποίησης ξυλουργικών μηχανημάτων στο Hannover Γερμανία και το 1ο βραβείο στο διαγωνισμό βιομηχανικού σχεδιασμού αναμνηστικών και συσκευασιών τοπικών προϊόντων του Ν. Πέλλας.


Στα πλαίσια των δραστηριοτήτων του με την fortywaves και με την edg designlab έχει συνεργαστεί σε projects με διάφορες επιχειρήσεις όπως: Noesis, Αθήνα 2004, Diageo, CCHBC, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, EverestGroup, Gallis Lighting, Modeco, LAK, Δήμος Πανοράματος, Ξυλοβιοτεχνική, ΚΑΤΕΘ Τεχνική Εταιρία, ΣΑΣΘ, ΟΑΣΘ, Polyline, Κτήμα Καρρά, Κτήμα Γεροβασιλείου, Κρασιά Μπουτάρη, Κρασιά Τσάνταλη, Lamaplast, driade, Reebok, Glass Studio, Neodent, Mototech, ZoumboulakisArchitects, ΕΨΑ κ.ά.


Η εταιρία edg designlab προσφέρει υπηρεσίες ποιότητας στον τομέα της καινοτομίας μέσω του τρισδιάστατου σχεδιασμού (design) προϊόντων, αντικειμένων, χώρων και συστημάτων. Αντιλαμβανόμαστε το design ως την πρακτική έκφραση της καινοτομίας. Είναι το μέσο που καθιστά το όραμα του δημιουργού μιας ιδέας «ορατό» στις πέντε ανθρώπινες αισθήσεις. Το μέσο που δίνει μορφή σε μία νέα ιδέα και την κάνει πραγματική.

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

οταν το βάρεμα μύγας τείνει να γίνει καλλιτεχνική εκφραση...


κάποιοι που σκοτώνονται στη δουλειά τώρα με τη κρίση το ρίξανε στη τέχνη με τις μύγες που σκοτώσανε μέχρι τώρα...το γυρίσανε στη τέχνη...σχεδόν!!!




























διαφήμιση

ΑΡΧΕΙΟ ΘΕΜΑΤΩΝ

.

.

Ετικέτες

Αυτοκίνητο (21) μοτοσυκλέτα (18) ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (17) ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ (13) Ελληνικός σχεδιασμός (13) ΓΛΥΠΤΙΚΗ (9) ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (9) βιομηχανικοί σχεδιαστές σήμερα (9) ΝΙΚΟΣ ΚΑΒΒΑΔΑΣ (8) βιομηχανικός σχεδιασμός σήμερα (8) ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΣΕ ΠΗΛΟ (7) αισθητικοί προβληματισμοί (7) εκθέσεις (7) επικαιρότητα (6) κατασκευές (5) αντικείμενο (4) σύγχρονη τέχνη (4) Βασικό σχέδιο (3) ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΙΧΑΗΛ (3) ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΤΟΙΧΟΥ (3) γραφιστική (3) η τέχνη γενικά (3) στόχοι ζωής (3) σύνθεση (3) 1.Η οργάνωση των Σχεδιαστών (2) ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΟΥΝΔΙΑΣ (2) ΒΙΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ (2) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ (2) Ελληνικότητα (2) ΜΑΡΜΑΡΟΓΛΥΠΤΙΚΗ (2) ΠΙΝ ΑΠ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ (2) ΠΟΔΗΛΑΤΟ (2) αφίσσα (2) διαγωνισμός (2) διακόσμηση (2) ευζωία (2) ιστορία σχεδιασμού (2) μουσείο (2) πολιτισμός (2) προκατσκευασμένα κτίσματα (2) πρόσκληση (2) στύλ (2) χώρος (2) 0.οι στόχοι του ιστολογίου (1) 2.Κώδικας δεοντολογίας Σχεδιαστών (1) 2CV (1) 3.δικαιώματα των Σχεδιαστών (1) 500CC (1) MINI MOTO (1) ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΙΣΣΙΓΟΝΗΣ (1) ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΥΛΟΝΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (1) ΑΣΟΥΚΑ (1) ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (1) Ανάρτηση Καββαδά (1) ΒΙΛΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (1) ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ (1) ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΟΣ ΣΤΟΚΟΣ ΜΑΤΙΖ (1) ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (1) ΕΠΟΞΕΙΔΙΚΟ ΔΑΠΕΔΟ (1) ΕΥΡΩΠΗ (1) ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ (1) ΙΤΑΛΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (1) ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ (1) ΚΑΦΕ ΜΠΑΡ ΤΑΡΑΤΣΑ (1) ΛΑΜΙΝΕΙΤ (1) ΜΙΝΙ ΜΟΤΟ (1) ΜΠΕΡΤΟΝΕ (1) ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (1) ΝΤΟΥΡΟΣΤΙΚ (1) Νίκος Καββαδάς (1) ΟΡΙΤΣΟΝΤΙ (1) ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ (1) ΠΑΤΗΤΗ ΤΣΙΜΕΝΤΟΚΟΝΙΑ ΔΑΠΕΔΟΥ (1) ΠΤΥΣΣΟΜΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ (1) ΣΤΟΥΚΟ ΒΕΝΕΤΣΙΑΝΟ (1) Σχολή σχεδιασμού (1) ΤΕΧΝΗΤΗ ΠΕΤΡΑ (1) ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΔΑΠΕΔΟΥ ΛΑΜΙΝΕΙΤ (1) ΥΓΙΕΙΝΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΣΠΙΤΙΟΥ (1) ΦΥΤΑ (1) έπιπλο (1) αστεία (1) ζωγραφική (1) κομικς (1) μνημείο (1) μουσεία (1) περιοδικά σχεδιασμού (1) πληροφορίες χρηστικές (1) σ (1) τεχνολογία (1) φωτογραφική μηχανή (1)

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Ο ΧΟΡΗΓΟΣ

Ο ΧΟΡΗΓΟΣ
κάντε κλίκ στο εικονίδιο

εργαστήρι ΆυλονΣχεδιασμός

εργαστήρι  ΆυλονΣχεδιασμός
βραβείο σχεδιασμού Ζενέτος 92